Kobajs

Om ni bara visste vad lite ledighet från jobbet gör med ens bakkunskaper.
Idag skulle jag lägga ihop efterrätten till morgondagens nyårsfirande och resultatet blev kanske inte fullt så bra som av hade tänkt mig.

Faktum är att jag är glad att jag är min egen chef, annars hade jag fått sparken om någon sett skapelsen.

Såhär såg det alltså ut.
Det ska föreställa en tårta.


Jag själv tycker mer att den påminner om att springa barfota på ängen utanför vår sommarstuga på sommaren.
Flera gånger har jag trampat i något som liknar det där på pricken faktiskt.

Efter lite panik och hysteri fick jag dock hjälp av Jeffa och nu står ett nytt försök ute på vår glasveranda på kylning.

Förutom tårthysteri så har jag ikväll fikat (vi åt faktiskt av den där koskiten som bilden visar) och varit ute och gått med Jeffa.
Det var mycket trevligt!

Imorgon är det då alltså dags för den sista dagen det här året.
Vi får se om jag orkar skriva någon årsresumé.
Annars får ni ha en trevlig nyårsafton!

Hejdå!