2014

Här kommer då en liten resumé iallafall eftersom jag fick tid över innan jag ska åka iväg på festligheter.

2014 har i det stora varit ett ganska bra år.
Sen har det hänt riktigt tråkiga saker också och sånt drar tyvärr ner betyget.

2014 har bjudit på bland annat detta:

Maskeradfest på Horn Vandrarhem

Starten för Richard Lang & Kinda Band.
Jag är så glad att jag fått vara med och så stolt och förvånad över att det gått så himla bra för oss som det faktiskt har gjort.
Att få vara med så duktiga och kunniga musiker är en fröjd som jag sagt förut.
Tack för att jag får vara med!




Jag har jobbat en hel del också.
Väldigt mycket faktiskt, men det känns värt det när man blir uppmärksammad och får beröm.
I april fick vi priset Årets Nyföretagare och det var så himla kul att känna att man faktiskt är behövd och gör något som folk uppskattar!

Jag och Filip har sett alla säsonger One Tree Hill och jag blev helt besatt av den fantastiska serien.

Jag har skaffat mig en bra kamera som jag fortfarande jobbar på att försöka lära mig mer om.

Jag har varit i Turkiet.
Världens finaste land.



Jag har varit på konsert på Öland med tre av mina favoritkillar.
The Sweet, Slade och Smokie såg vi och det var en riktigt bra dag.

Jag har varit i Riga med familjen och sjungit karaoke inför folk för första gången (förutom Singstar, men det räknas inte).

Jag har sjungit extremt mycket i kyrkan och det har varit riktigt kul för det mesta.
Så mycket musicerande som detta år bjudit på har jag nog aldrig varit med om.

Jag fick vara med i bandet Lina & the Helmets och ha en enda spelning. Vi får väl se om det blir någon uppföljare vad det lider.

Jag har börjat simma och kommit fram till att jag är ganska så bra på det faktiskt.
Jag simmar inte 20 km i timmen än, men vi får väl se hur nästa år artar sig... Haha.

Jag och Filip har skaffat en kattunge.
Världens sötaste dessutom.



Sen till det tråkiga med.
Min familjs allra närmaste vän dog hastigt och ingen kunde någonsin ana att det skulle hända.
Det är fortfarande jobbigt, men man måste ju fortsätta ändå.
För mig känns det så ofattbart att det ens hänt och det är svårt för mig att ta in att det faktiskt har hänt.
Världens finaste begravning fick han och vi släppte upp lyktor till honom efteråt.
Vi saknar dig, Hasse.
Idag skulle vi ha setts och firat ihop som vanligt, men livet blir inte alltid som man tänkt sig.
Jag tänker på dig ofta och det vet jag att det är många fler som gör.

Vi ses igen, men inte allt för snart hoppas jag. ❤️

Tack 2014 för många fina ögonblick iallafall.
Tack för många nya vänner och erfarenheter.

Gott nytt år på er alla!


Såhär blev det nya försöket av tårtan.
Är ganska nöjd faktiskt!