Hemsida

Har nu i några dagar pillat på en hemsida till bandet.
Detta blev det färdiga resultatet och jag tackar Gud för färdiga mallar att välja på.
 
http://kindaband.n.nu/

Gå in och kolla vettja! Eller varför inte boka oss när ni ändå är i farten?
 
I övrigt så kan jag berätta att jag igår åkte till Gullringen och solade.
Det var ljuvligt. Så ljuvligt att jag somnade trots att jag bara solade i 13 minuter.
 
Sedan åkte jag och Filip till Kisa och kollade på One Tree Hill resten av kvällen.
Det börjar närma sig slutet nu. Nathan är eventuellt far till en annan tjejs barn, Lucas och Peyton har flyttat och jag tjuter mig igenom varje avsnitt. Som vanligt.
Vad ska jag tänka på hela dagarna när vi har sett alla säsonger?
 
Idag blir det till att orka jobba fram till 17.00 och sedan har jag inga planer.
Kanske blir det svampplockning, kanske blir det One Tree Hill, kanske blir det att sova.
Oändliga möjligheter.
 
Imorgon å andra sidan är det motorkvällsavslutning på cafét.
Detta kommer jag dessvärre inte kunna närvara vid då vi har en konsert i Tidersrum då också!
 
Därför tycker jag att ni alla borde ta en sväng imorgon och åka antingen till Annas Café för en trevlig motorkväll med Martino Borén som står för underhållningen, eller så åker ni till Tidersrum för att se Richard Lang och Kinda Band röja i kyrkan.
Antingen eller är det som gäller. Inga andra evenemang eller händelser är i närheten av lika viktiga som dessa två.
 
Hej då!