Trött

Igår jobbade jag, som vanligt, och sen umgicks jag mes Jeffa.
Vi bestämde oss för att måla med vattenfärgernkvällen till ära.
Jeffa gestaltade valåret 2014 mycket bra och denna bild fick jag fram efter att vi suttit och gjort narr av hur människor delar med sig av livserfarenheter på Facebook.



Tror nog att jag skulle kunna få mycket bra betalt för denna.
Någon som vill lägga ett bud redan nu kanske?

Idag har jag jobbat, återigen - som vanligt, och idag fick vi även upp skylten som jag och Kenneth knåpat ihop under lugna dagar på jobbet.

Såhär ser den ut.

Ikväll har jag lekt med Jeffa.
Vi var ute och gick och planerade in en storslagen midsommarfest med 'inte-nudda-marken'-tema.
Det kommer att bli så sjukt bra.
Såvida markägaren till vår tilltänkta plats tackar ja vill säga.
Men sätter man Jeffa på det övertalningsjobbet så går det nog som smort! ;)

Nu ska jag sova.
Mina ögonlock faller ihop konstant så det är väl dags att vara dem till lags kanske.

Godnatt!