Titta snett

Helgen har varit bra, men väldigt o-ledig för att ha varit ledig eller vad man ska säga.
 
Lördagen bjöd på en lång jobbdag och sen grill och Rockband som sagt, sen var det bara att dra sig upp i ottan igår och bege sig till kyrkan för att sjunga och spela på mässan.
Efter detta stannade jag kvar i kyrkan och repade till klockan 18 ca.
9 timmar i kyrkan som faktiskt var ganska roliga. I alla fall dom sista 4 timmarna.
 
Då repades det alltså med Kinda Band.
 
 
Vi var grymma, som vanligt.
 
Efter detta åkte jag hem och gjorde mat med Filip.
Kycklingsallad blev det i solen.
Gott.
 
Sen tittade vi på One Tree Hilltills vi somnade.
 
Igår hann vi fram till ett avsnitt där Gavin Degrawgästar.
Jag låg och grät i en halvtimma efter att jag fått se hans nuna.
 
Herregud,jag börjar bli som jag var på gymnasiet nästan.
 
Idag får jag gå omkring och titta snett på folk i alla fall.
Så blir det när man lägger 100 kuddar under huvudet när man tittar på One Tree Hilloch sen somnar så.