Blogg?

Hade nästan glömt bort att jag har en blogg!
Men nu sitter jag här igen och tänker tillbaka på den tiden då jag älskade att blogga och då jag knappt kunde somna om jag inte hade bloggat.
Saknar det lite.
 
 
Ikväll har vi pubkväll på Cafét, stället där jag arbetar och i princip bor numera.
Det är jobbigt att vara egen företagare kan jag lova.
Men det får funka en stund till.
 
Om exakt en vecka åker jag till Turkiet.
Det ska bli så himla skönt att komma bort ett tag och bara slappna av och ha det bra.
Känns som att det är ganska välförtjänt om jag ska vara ärlig.
 
I övrigt har jag inte mycket att berätta.
Någon dag, när mitt liv är mindre enformigt, ska jag börja blogga igen.
Jag gillar ju att blogga liksom.
 
Hoppas ni har det bra alla mina fina vänner.
Jag saknar er. Allihopa.
 
Förlåt att jag är dålig på att höra av mig och på att umgås.
Jag hoppas att jag får mer tid till det väldigt snart!
 
Puss