Hej

Ojojoj! Jag avancerar genom att blogga igen efter fem dagar istället för efter tio dagar.
 
Sitter just nu och tänker på den tiden då jag inte kunde gå och lägga mig utan att ha bloggat först.
Saknar det lite. Fast samtidigt inte.
Det blev ju en hel del väldigt tråkiga inlägg med tanke på att mitt liv inte är så fruktansvärt spännande som ni kanske tror.
 
Vad jag har gjort på sistone?
 
Haft besök i en vecka, sett på Vampire Diaries, jobbat, haft feber, sovit, skrattat, gråtit, pratat, nojat, sjungit, dansat i köket på cafét, sjungit i kyrkan, sovit på en frysbox och på ett kontorsbord, kört sönder en bil mitt ute i skogen vid min sommarstuga, gått i skogen i spöregn och gått ner i spagat på grund av för hala skor, ätit päronkaka, bakat nya sorters kakor på cafét, spelat Spore (eller vad det nu hette) och skapat en Yatzy-Klaus.
 
Var på krogshow i helgen också.
 
Det var kul trots att mitt bord råkade bli det 'mest utsatta'.
Kanske på grund av mitt sällskap, kanske på grund av att jag fick en kärlekssång tillägnad mig av Rasmus Jonsson och kanske för att min mamma vann första pris i krogshowens schlager-tävling.
Nu vet jag vart jag fått mina fina schlager-gener ifrån!
 

Nu sitter jag med Jeffa i mitt rum och fick för mig att blogga lite eftersom hon säger att hennes kompisar har börjat följa min blogg.
Då vore det ju taskigt av mig att inte ge dom något att läsa?
 
Nu orkar jag inte skriva mer.
Ska duscha och sen lägga mig i min nybäddade säng.
 
Hejdå!