Storgården

Idag har det varit en väldigt lugn dag på jobbet, vilket jag gissar dels beror på att det är måndag, men också på att dagens lunch idag var falukorv med pepparrotssås...
Vem blir inte bortskrämd av den maten?

Har iallafall haft gott om tid att sitta och spela gitarr på jobbet idag och då främst 'Euphoria' för att den är bra och för att den gör mig så glad.
Jag kommer att sväva på små, rosa eurovisionmoln nu fram till den 18:e maj nästa år, och förmodligen en stund till efter det också, så var beredda.

Just det!
Jag kom på att jag glömde skriva om vad jag gjorde i fredags!
Då kom nämligen Hasse och hälsade på mig på cafét och var med mig hela dagen där.
Sen följde han och Jeffa med mig när jag spelade och sjöng för en massa kommunmänniskor på Storgården utanför Rimforsa.
När vi kom tillbaka till Horn tänkte vi bada, men jag var för feg.
Fy på mig.

Nu ska jag leka med Jeffa en stund och försöka att inte frysa i detta tråkiga väder som helt plötsligt slog till.

Puss!