Konsert

Igår uteblev bloggandet på grund av att jag spontanåkte upp till Linköping för att titta på fin-esteternas sommarkonsert och bli lycklig och ledsen på samma gång när jag såg hur duktiga dom var och när jag tänkte på hur mycket jag saknar det.

Fick sedan skjuts hem av fina Anna Hahne och fick lyssna på grym musik som platsar på vilka topplistor som helst.

Sov i Kisa och så.
Tog bussen till Horn klockan 06.23 i morse för att gå direkt upp och börja jobba från 07-21 ungefär.
Långa dagar.

Idag har vi dock haft en lugn dag plus en motorkväll med relativt mycket folk ändå.
Kändes skönt med en lugn dag med tanke på hur trött jag har varit idag.
Och motorkvällen var lyckad trots att det (enligt mig) var svinkallt ute och jag inte kunde förstå hur folk kunde välja att sätta sig på uteserveringen.
Men det är ju deras val, och jag tror att dom hade det trevligt.

Nu ska jag sova i min tröja som luktar ovanligt gott av någon lustig anledning.
Imorgon blir det fläsk och löksås och förmodligen en massa folk.

Puss!