Lördag

Igår var det alltså premiär för Hornparken med Donnez och Frallan som dragplåster.
Bra musik, men i övrigt ingen höjdarkväll gör min del.
Kom fram till att jag och Jeffa måste lära oss att bugga då vi inte är några höjdare på det heller.

Nu sitter jag på cafét och undrar vart alla människor är?
Hittills har det knappt varit 15 personer och fikat och klockan är 13.00 snart.

Hörde ryktas om att det var Vimmerbymarken idag, men jag tycker att Annas Café i Horn borde dra mer folk än det? ;)

Om tre timmar stänger vi iallafall och går hem i några timmar för att sedan komma tillbaka och ha pubkväll.
Hoppas det blir något mer livat än vad dagen hittills har varit.

Hade det inte varit pubkväll så hade jag ikväll hängt med världens finaste brudar och göra Ågatan osäker, men eftersom tiden inte räcker till riktigt så åker jag till F istället.
Inte fy skam det heller om jag ska vara ärlig. :)

Men nu ska jag göra något annat, om jag nu kan hitta på något.
Puss!
Maria

Får man fråga vem den här "F" är? ;)