Bilder

Idag är första gången på en halv evighet som jag bloggar från datorn.
 
Därför kommer jag att avsluta detta inlägg med en massa helt random bilder från mina senaste veckor i livet.
 
Igår vaknade jag klockan 6 och pratade sedan i telefon i tre timmar innan det var dags att börja jobba.
Hade en mycket bra dag som avslutades med picknick nere vid bryggan med Jeffa.
 
Idag var det en fruktansvärt tråkig och seg dag som började med att jag upptäckte att kylrummet var ur funktion.
Snabbt som tusan fick man då flytta över alla saker till alla andra kylar.
Det blev trångt kan jag lova.
 
I övrigt så hade vi endast 9 ätande idag, men med tanke på att vi hade 80 ätande två dagar förra veckan så kanske vi ska vara rätt nöjda ändå.
 
Ikväll blir det parken med Jeffa och Ida och imorgon ska dom tydligen hitta på något bus för mig.
Spännande!
 
Sen åker jag till F som jag inte träffat på minst hundra år.
Känns det som.
 
Jaja, adjö!
 
Här nedan följer tre bilder på en tjej som jag smygfotograferade.
(Fy, vilken hemsk människa jag är! Folk kommer tro att jag är pedofil!)
Anledningen till att jag fotograferade denna flicka är dock inte av pedofiliska orsaker utan för att hon har en mycket vacker 'badklänning' på sig.
Nästan lika vacker som den som jag, Ida och Jeffa en gång avgudade i Grekland.
Det var tider det!
 

 
 
Sofie

Tycker om när du har med bilder! :)