Hektiskt

Varför är blogg.se så konstigt fortfarande?

Jaja.
Idag påbörjar jag en relativt lång period av hemifrån-varande.
Imorgon, på torsdag och även på fredag ska jag jobba mellan 10-20 i korvvagnen i 12-mannabacken.
Detta innebär att jag inte kan ta mig hem på grund av bussbrist någon av dessa dagar.
Åkte därför till mormor redan idag för att ockupera hennes hus med alla mina saker.

På lördag ska jag eventuellt vara i Kisa för att hänga på Musikcafét, men med tanke på att MELODIFESTIVALEN (!!!!!!!!!!!!) börjar då så kommer det förmodligen bli så att jag står över Musikcafét denna gång.
(Jag kan inte missa Mello.)

På söndag blir det Kisa igen för lite barn och lekar och sånt.

Alternativet är alltså att jag stannar i Kisa även lördag (och kollar på Mello här) och sen åker hem på söndagkväll och alltså inte kommer se mitt kära lilla Horn på hela 5 dagar!

Annars åker jag hem på lördagmorgon och försöker låna en bil så att jag kan ta mig till Kisa igen på söndagmorgon.
Hmm. Mycket svårt dilemma.

Oj, vilket långt inlägg det blev. Jobbigt för er att läsa då det ju är fel på blogg.se och alla mina mellanrum försvinner så att allt blir en enda stor klump av text.
Men också för att det jag just skrivit förmodligen inte intresserar er det minsta.

Lycka till med läsandet!