Medborgarmöte

Hej.

Idag har jag jobbat (nämen, vad otippat!) och hjälpt Sergio att göra typ 60 kebabtallrikar till en massa skolbarn.

Efter jobbet åkte jag och mamma på alkoholmöte.
Detta möte innebar alltså inte att man träffades för att dricka alkohol utan snarare att man träffades för att få tillstånd att servera alkohol till de människor som träffas på 'the secret place' för att dricka alkohol.


Gjorde den flummiga förklaringen med flit, fast jag vet att typ alla redan vet vad det är som händer i lilla Horn.
Men tillsvidare kallas 'the secret place' för 'the secret place' i min blogg.
Bara så att ni vet.

Hoppsan, nu fick jag visst sms av Jeffa om att vi ska åka på medborgarmöte om vindkraftverken som eventuellt ska byggas härikring.

Medborgarmöte. Låter fett coolt faktiskt.

Adjö!