Parentes

För att återknyta till det där med parenteser så vill jag berätta om vad som kan ske i Linas huvud när hon är trött.

För ungefär två veckor sen blev jag väckt av att min bror kom in i mitt rum och tryckte ner mitt huvud i min kudde gång på gång. (Det är så vi väcker varandra Max och jag).

Dagen till ära hade jag tydligen ont i huvudet och därför sa jag:
- Sluta Max, jag har ont i huvudet!

Varpå han svarade:

- Jag visste inte att man kunde ha ont i en protes.

Dock var mina öron och min hjärna alldeles för trötta för att koppla detta och bildade av hans ord istället meningen:
- Du har tappat din mobil, men det är ju bara en parentes.

Mitt svar blev då (medan jag slängde mig över min mobil som låg på nattygsbordet):
- Sluta, jag har inte alls tappat min mobil!

Så kan det gå ibland här på Postgatan.


Fanny

Hahahahahahaha jag dör

hannah

HAHAHAHAHAHA stackars din bror, han måste verklign ha trott att du fått syrebrist eller nåt xD