Alva!

Idag har jag äntligen fått träffa på Alva igen efter 4 månaders ofrivilligt "sär-varande".
Eller nåt.

Sjukt roligt att få träffa henne igen iallafall och få höra om vad hon gjort på senaste.
Nu får vi banne mig inte vänta 4 månader tills nästa gång vi ses!
Pax!

På vägen hem från min träff med Alva (och även min träff med Fanny som varade i ca 5 minuter!) kom jag på att jag förmodligen lider av en sjukdom.

Denna sjukdom kallas "körkort" i folkmun och visar sig främst när man sitter längst fram i en dubbeldäckare.

Min fot är klistrad på en osynlig broms i golvet vid varje korsning och dylikt då min körkortssjukdom får mig att tro att det är alldeles för sent att bromsa när busschauffören väljer att göra det.

Jag borde dock ha lärt mig nu att det inte är någon fara.
Dom vet, förhoppningsvis, hur man kör, och hittills har det ju inte hänt några olyckor!

(Peppar, peppar, ta i trä!)


Lotta

hittills har jag bara varit med i tre bussolyckor..busschaufförer är Inte att lita på. fy tusan :P

Anonym

hittills har jag bara varit med i tre bussolyckor..busschaufförer är Inte att lita på. fy tusan :P