22a december

Min näst sista dag som julskribent nu.
Skönt faktiskt, även om det ju varit väldigt ambitiöst (paranoidt) gjort av mig och Hans att hålla på med detta.

Idag har jag helt ärligt inte en blekaste aning om vad jag ska skriva.
Jag försöker komma på nåt som är bra med julen, men allt jag kan tänka på är hur skönt det ska bli när julen är över och det är dags för exempelvis juldagspartajet i Folkets hus eller nyårsafton, som kommer firas i Linköping, för den delen.

En sak som är bra med julen förresten, det är att man kan byta bakgrund på datorn till en bild med Arne Weise helt ostraffat.

Nu pryder denna vackra bild vår dator och man blir ju varm i hela kroppen!



(Egentligen ville jag ha en bild på hans son, men min förklaring till varför han på något sätt skulle vara en julig bakgrund var alldeles för långsökt).