Björnen sover...

Är nu färdigpackad och klar eftersom vissa människor bor för långt borta för att hinna hem emellan körrep och avresetid till Italien.

Hursomhaver så ska det sovas hos Emelie imorrn.
Emelie och jag har förresten sjukt mycket mer gemensamt än vad vi någonsin kunde tro, eller vad säger du Emelie? ;)

Hursomhelst,
Glöm inte bort mig bara för att jag inte uppdaterar, och glöm INTE bort att det ät fritt fram att använda sig av min blogg om man skulle känna för det.
Fråga mig bara om lösenordet så får ni det i utbyte mot att ni skriver ett riktigt fint blogginlägg, som kan handla om precis vad som helst, här i min lilla blogg! :)

Hoppas ni får en fin vecka här i Sverige mina kära vänner, ;)
I'm off!

Ciao!



Elvira

Trevlig resa!! Men juuuuste, jag ska ju följa med hihihi :D

Carina

Hej Lina!

Jo vi hade en fin påsk i Horn. Såg dig också när du precis hade passerat oss och det var för sent att hälsa. Vad spännande att du ska till Italien och vilken fin blogg du har!

Kram Carina

emelie

Alltså JA!! Helt stört :D Tycker fortfarande att det är sjukt kul!! :D <3