Strindberg, Hugo, Rydberg, Balsac.......

Precis som jag redan visste så hamnade jag framför datorn istället för med näsan i böckerna som skulle så väl behövas idag.
Men snart, snart, snart ska jag skrida till verket och börja instudera 1800-talets alla stora författare så att jag åtminstone klarar ett godkänt på provet imorrn.

Om jag ens behöver göra det vill säga...

Idag fick jag nämligen en lapp av Ulf, (våran rektor), att jag skulle infinna mig på ett möte med någonting som heter bildningsnämnden imorrn under samma tid som provet hålls.
Det var den sjunde eleven i varje trea som var utvald. Typiskt....

Jag fick förresten VG+ på den där muntliga grejen som jag var så sjukt nervös inför.
Glad?
JAAAAAAAAAA!

Hursomhelst så måste du sluta uppehålla mig nu bloggen!
Jag har faktiskt viktigare saker att göra! ;)