-

Hej, här kommer nu mitt första "riktiga" blogginlägg.

Och då tänkte jag att jag måste ju verkligen skriva om någonting jätteintressant och roligt.
Jag menar, skriver jag någonting tråkigt kommer mina eventuella läsare ju tröttna direkt och aldrig läsa mer.

Nej, jag måste skriva någonting som är så intressant att folk läser min blogg varje dag. Jag vill att folk ska böna och be mig att uppdatera min blogg varje dag, kanske tillochmed flera gånger om dagen. Att folk ska vilja veta vad en så intressant människa som jag gör om dagarna och att dom inte kan få nog av min blogg.

Problemet är bara att jag inte kan komma på en enda sak att skriva om som är intressant eller rolig nog för att matcha ovanstående beskrivning...
Så detta får helt enkelt vara allt för idag (;

Puss & Kräm♥

Anna

shit vilken bra blogg lina! du måste uppdatera mer, flera gånger per dag! PUSS PÅ DIG!

Emmie

Så jävla HELGRYM blogg du HAR! Uppdatera mer för GUDS SKULL! (eller min skull går oxå bra)

Rasmus

Du är så intelligen hela tiden pucko :D

Karin

JAG VILL LÄSA MER!!!!

Amanda

har aldrig läst något bättre! FOLKET BEGÄR MER OCH LINA SKA GE DEJ TILL OSS!!

Karin

UPPDATERA!!!!