Update

Har inte så mycket att berätta egentligen mer än att jag nu är uppbokad på en resa till Helsingfors i augusti...
Många av er vet vad jag tycker om att åka färja: PAIN.
Men nu är det bokat och klart så vad har jag för val? ;) Hursomhelst så hoppas jag att resan bjuder på någon sorts variation från dom andra resorna (typ 14 stycken) jag gjort innan med färja... ^^

Ikväll blev det ett snabbt inhopp på cafét igen eftersom 30 mopedister kom för att besöka motorkvällen och alla skulle ha olika sorters mackor och grejer samtidigt. Det var kul att få komma tillbaka i gamla vanor igen där allt går av bara farten och man inte behöver tänka så mycket. Förhoppningsvis känner jag väl så om Campingen också någon gång :P haha
Dessutom hade jag det trevligaste sällskapet i form av Nellie och Carro! Nellie bjöd på nåra saftiga minnen från hennes högstadietid. Har fortfarande ont i magen för att jag skrattade så mycket. ;D

Imorgon blir det halka för min del och ja, vi får helt enkelt se om jag överlever morgondagen. ;)

PUSS!♥



Roligabilder.org↓