Flugornas krig

Idag fick jag hjälp av min bror Max att döda flugor på jobbet. Mycket snällt måste jag säga eftersom dessa små, äckliga kryp driver mig till vansinne.
Jag tror minsann att Max tog kål på ett 30-40 tal flugor, och jag kände mig mycket nöjd när jag blickade ut över slagfältet där enbart fiendens liv gått till spillo.
Men lyckan var kortvarig ty snart kom förstärkning från alla håll och kanter och jag var tvungen att fly innan dom äckliga varelserna förökade sig ännu mer.

Jaja.. Hursomhelst så var detta det enda spännande jag hade att berätta idag...
Fy vale vilket spännande liv jag har!

Hon som saknar dej någe sjukt mycket!

Är det sant! Slogs Max mot en hel flugarme? Du måste vara stolt?

Nä'r vi bodde i stugan slogs jag mot en getingarme. Ganska läbbigt det med :D puss saknar dej din lilla korv nej nej jag menar hmmm HEST :D