49 frågor och svar

Snodde en lista från Lienes blogg.
Egentligen gillar jag inte listor, men vafasen.
Sista dagen på året får man väl ge efter lite ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog körkort, röstade i valet, gick ut på krogen, var i Rumänien och Ungern, hittade ett nytt sommarjobb, åkte EPA... Jag skulle kunna hålla på en evighet.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften vad jag minns.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, det tror jag inte.
4. Dog någon som stod dig nära?
Det beror på vad man menar med nära.
5. Vilka länder besökte du?
Finland, Rumänien, Ungern och Danmark. Och Sverige såklart, ;)
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Vet inte. Saknar vissa människor som jag inte träffat så mycket. Elisabeth tillexempel.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11 augusti! :D Då tog jag körkort!
8. Vad var din största framgång 2010?
Oj, jag har ingen aning.
9. Största misstaget?
Ingen aning. Förmodligen den lilla incidenten med en diskmaskin i somras...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit sjuk, men inte sjuk-sjuk liksom. Bara mes-sjuk.
11. Bästa köpet?
Tänkte säga min mobil, men jag ångrade mig rätt fort.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och busskort under tiden då jag hade lägenhet i stan tror jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Herregud, vilken fråga. Detta kräver ett långt svar.
Gjorde någonting INTE mig riktigt glad detta året.
Detta har varit året då jag varit gladast någonsin.
Min klass, den bästa i hela världen, gjorde mig glad.
Mina vänner, de bästa i hela världen, gjorde mig glad.
Estet-ettor och tvåor, de bästa i hela världen, gjorde mig glad.
Jag skulle jättegärna vilja peka ut varje person som gjort mig glad under detta året, men det skulle inte få plats.
Hela internet skulle krascha.
Hursomhelst, mitt liv är bra.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
I've got a feeling, This Christmas, Oh Helga Natt, Mister Kelly, Billionaire, Farfars Vals, What is love med tillhörande dans... Och massa, massa fler.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Haha, gladare. Tror jag. Eller kanske lika glad.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet inte. Roliga saker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte. Suttit framför datorn i guess ;)
18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen först, sen med morbror och kusiner, sen med Jeffa.
19. Blev du kär i år?
Om man räknar bort alla mina små förälskelser i tillexempel Andreas Weise, Gavin Degraw, Paolo Nutini, James Morrison, Gabe Bondoc och alla andra pojkar med en strupe av guld så antar jag att svaret är nej.
20: Hur många one night stands?
Noll.
21. Favoritprogram på TV?
Idol, Melodifestivalen, Eurovision Song Contest, Så mycket bättre.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar inte folk.
23. Bästa boken du läste i år?
Det går an... HAHAHHAH Nejvars! Jag minns inte vilka böcker jag läst i år, men jag gissar att någon av Sophie Kinsella var den bästa. :)
24. Största musikaliska upptäckten?
Alla pojkar med strupar av guld... ;)
25. Något du önskade dig och fick?
Körkort (a).
26. Något du önskade dig men inte fick?
En Mini Cooper. Pappa, jag väntar fortfarande.
27. Årets bästa film?
Lejonkungen är och kommer alltid vara bästa filmen, men annars får jag väl säga Remember me. Jag gillar den.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jobbade på Annas Café på motorkvällen.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tveksamt. Kanske om jag sluppit illamåendet som jag led och lider av titt som tätt.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Linig.
31. Vad fick dig att må bra?
Samma svar som på fråga 13.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law. Forevaaah!
33. Vem saknade du?
Elisabeth Nestor, Ida Rehnberg m.fl.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Alla gulliga nollor/ettor såklart!
35. Hur har året 2010 varit för dig?
AWESOME.
36. Bättre än förra året?
Vet inte, kanske. Awesome iallafall.
37. Har du flyttat under 2010?
Ja och nej. Flyttade från lägenheten tillbaka till Horn.
38. Har du kysst en främling?
Nej.
39. Hur har din kärlek varit under 2010?
Vadå hur har min kärlek varit? Den har varit STOOOOOR! ;)
40. Har du sagt jag älskar dig till någon?
Det har jag nog.
41. Har någon sagt jag älskar dig till dig?
Ja.
42. Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej, bevare mig väl!
43. Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
Jag slåss inte.
44. Har du varit i slagsmål?
Jag slåss inte.
45. Har du gjort någonting du ångrar?
Det har jag säkert, kommer inte på nåt just nu.
46. Har du skämt ut dig?
Förmodligen. Jag brukar kunna göra sånt.
47. Har du varit ute en hel natt?
Ja :D
48. Har du blivit tagen av polisen?
Nej.

Så, hoppas ni orkar ta er igenom allting.
Om inte, läs isf bara fråga 13.
Det är den bästa frågan.

Här kommer fråga 49 iallafall.

49. Har du skrattat någonting under år 2010?

Nej.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!
SKÄMTA!!