Tisdag.

Hej!

Idag har det varit en kortare tisdag än vanligt känns det som.
Visserligen var engelskan inställd, men alla lektioner kändes kortare faktiskt :)

Jag har ju glömt att berätta att jag ska få sitta i mottagningsrummet på måndag när alla små nya-kanske-eventuellt-blivande-esteter kommer och ska göra intagningstest :D Whohoo! Det ska bli askul :D

Förövrigt tänkte jag åka hem idag till lilla Horn för att hälsa på min familj och gå på Zumba, men eftersom jag är så seg så missade jag en buss och jag hade ingen lust att sitta och vänta på nästa buss i Kisa i tusen år så jag gick hem till lägenheten och hade ett eget Zumba-pass till en massa zumbagrejer jag hittade på youtube XD hahaha
Det var mycket roligt faktiskt :)

I övrigt så har jag inte så mycket att säga, för er som inte vet så har jag sockerförbud, :)
Jag har också blivit av med låten "kom" från min hjärna, men bara för att jag skrev om den här så kommer den väl att vara på mig som en igel snart igen... ;)

Men nu ska jag sova. Ganska tidigt för att vara jag, men ACK så mycket lättare att gå upp på morgonen :)


Puss & Kräm♥

Alva

Det är bra Lina! hemmaträning med youtube klipp is the grej!!

Jeffa

Lina, det va ingen zumba igår. det är ju på torsdag smartey :P