Måndag

Här kommer en liten sammanfattning av helgen till er :)

Fredag: Satt hemma och såg på TV med min mor och far, slutade med att jag somnade i soffan :)
Lördag: Jobb, fick svar på frågan om man kan känna både hat och kärlek till Horn flera gånger samma dag, Tumult, polisanmälan (ÄNTLIGEN!).
Söndag: Jobba :D, Zumba :D

Ganska händelserik helg faktiskt och det är ju alltid kul när det händer någonting XD haha

Idag är det måndag iallafall och jag har tillbringat dagen (7.30-17.00) ute i musiksalarna och pratat med massor trevliga människor som förhoppningsvis blir våra nollor :D Ett mycket bra tidsfördriv om jag får säga det själv :)
Dessutom får jag sitta där ute på torsdag igen :D

Men vet ni vad?
Jag har inte sovit tillräckligt i helgen känner jag så jag ska, tro det eller ej, gå och sova nu.
Det ska bli SÅÅÅÅ skönt :)

Godnatt ;)

Gäääääääääsp!
Gääääääääääsp!